wtorek, 7 marca 2017

Kilka informacji...


 Z racji, że kilka dni temu pojawił się post postanowiłam zrobić też post informacyjny. Dowiecie się jak zmienił się wygląd bloga oraz co planuję! Zapraszam do rozwinięcia!
Jak wiecie w pisaniu opowiadań i ogólnie bloga potrzebna jest wena, gdzie u mnie różnie z nią bywa, niestety. Niżej przedstawię wam w punktach kilka zmian, które zaszło oraz kilka planów.

1. Zmieniłam czcionkę w postach, aby wyglądały one ładniej i przyciągały czytelników.
2. Wkrótce zmieni się szablon, muszę tylko skontaktować się z osobą, która zawsze robiła mi szablony.
3. Jak na razie pojawiać się będą chyba tylko One Shot'y, ponieważ na opowiadanie nie mam na razie weny, ale powoli postaram się też je pisać, aby coś ruszyło dalej.
4. Zaktualizowałam wszystkie zakładki, do których zapraszam was bardzo serdecznie.
5. Częściej będziecie mogli mnie spotkać na moim kanale, gdzie dodaję filmiki o różnych gwiazdach, bohaterach seriali: 
6. Dodam kilka postów, gdzie będziecie mogli lepiej mnie poznać.
7. Są ze mną stali czytelnicy, ale przez te przerwy wielu czytelników utraciłam, dlatego prośba do was, zaproście znajomych do czytania, doda mi to chęci do pisania.
8. W zakładce " Zapytaj bohatera!" pojawił się komentarz odznaczający pytania do bohaterów poprzednich historii, teraz zadawajcie pytania do bohaterów obecnej historii.

I to chyba wszystko co chciałabym wam przekazać jak na razie. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzu. A jak o czymś zapomniałam to napiszę to w kolejnym poście informacyjnym!
A wy chcecie rozdział czy one Shot? 

1 komentarz: