wtorek, 17 stycznia 2017

Plany na 2017 rok!


Rok 2017 przywitany to pora na rozpoczęcie pracy na blogu pełną parą. Oceny wystawione, ferie rozpoczęte. Można odpocząć i nadrobić trochę czasu. Zapraszam do rozwinięcia! Tam dowiecie się wszystkiego :)





Na początek wiem, że to już po raz kolejny kiedy pojawia się post organizacyjny, ale już niestety tak jest i musi być. Co jakiś czas będą pojawiać się takie posty, nie ma innego wyjścia. Pojawianie się rozdziałów na blogu to tylko i wyłącznie kwestia czasu i kwestia mojej weny. Bardzo zależy mi na tym blogu, na tych opowiadaniach, na was moich czytelnikach. Jednak brak czasu, chwilowe braki weny odbijają się na tym wszystkim i da się to zauważyć. Oprócz bloga możecie mnie znaleźć na YouTube. Na nim prowadzę swój kanał, dodaję tam różne filmiki. Znajdziecie tam tłumaczenia piosenek, filmiki o aktorach, serialach, parach. Zapraszam do zajrzenia również tam:


Postaram się pisać tutaj często, ale nie mogę wam tego obiecać. Nie jestem wstanie zaplanować sobie dokłądnie dnia, ponieważ cały czas coś mi wypada. Myślę, że jednak uda mi się coś dodawać, aby nie było tutaj pusto :)

1 komentarz: