sobota, 19 listopada 2016

Kolejny powrót!


↑ Obejrzyj filmik wyżej i przejdź dalej! <3




Zanim cokolwiek napiszę zapraszam do oglądnięcia dwóch filmików wyżej!


A teraz przejdźmy do konkretów.
Wiem, że zapewne wielu z was widząc wpis po tak długim czasie i o takim tytule pomyślało sobie coś w stylu: " o w końcu"," kolejny powrót... Jasneee"," ciekawe na jak długo"," kilka dni i znów zniknie" itd. Wiem, że jest to mój kolejny powrót, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
16 lat→ technikum→ dużo więcej nauki→ dużo mniej wolnego czasu.
Kto chce wierzyć lub też nie, pisząc tego posta jestem w trakcie nauki...
Ale mimo to chcę wrócić do tworzenia, blogowania. Pewne rzeczy sobie poukładałam i zrozumiałam. Blogowanie poszerze naszą wyobraźnię, nasze umiejętności, nasze hobby itd. Dlatego też planuję powrót. Oczywiście z małymi zmianiami. Pojawi się nowa historia. Filmik wyżej jest małym wstępem do tej historii. Oczywiście będzie to historia Leona i Violetty. Na tą historię porzuconą jakiś czas temu nie mam weny, nie umiem już jej pisać mimo, że próbowałam, ale minęło już zbyt dużo czasu. Dlatego też w najbliższym czasie pojawi się epilog tej historii, a pojawi się całkiem nowa.
Co do One Shotów wznowię zamawianie One Shotów i będę pisać TYLKO TE NOWE, które zamówicie w zakładce, którą wkrótce zaaktualizuję. A co do zaczętych one shotów postaram się je dokończyć, ale nie obiecuję co z tego wyjdzie. Może coś uda mj się sensownego napisać. Postaram się też popracować nad zmianą wyglądu( chociaż w tym nie jestem dobra ). Jeżeli znacie kogoś kto byłby w stanie w szybkim czasie zrobić mi nowy szablon, a potem pomóc mi w zmienieniu go to będę bardzo wdzięczna.

I chyba to wszystko co chcę wam przekazać. Jeżeli chcecie znowu mnie tu zobaczyć i chcecie mojego KOLEJNEGO powrotu to zostawcie po sobie jakiś ślad!

I zapraszam na mój kanał:
https://m.youtube.com/channel/UC3WdoKxYMzXrO5kDFFNb7FQ

DOZOBACZENIA WKRÓTCE! <3

2 komentarze: