poniedziałek, 21 listopada 2016

Epilog!


"Juntos Para Siempre"
Epilog...


***Kilka lat później...***
Od tamtych wydarzeń minęło kilka lat. Przez ten czas dużo się zmieniło. Ja zaczęłam pracę jako modelka i aktorka, Leon wydał kolejną płytę i wyjechał w trasę, z której nie dawno wrócił. Maria ma już 7 lat i od miesiąca chodzi do szkoły. Bardzo się zmieniła, jest dużo grzeczniejsza i bardziej odpowiedzialna. Z jej starego zachowania jeszcze trochę pozostało. Gdy chce umie postawić na swoim, ale nie w jest już taka jak dawniej. W życiu moim i Leona za niedługo dużo się zmieni. Od 6 miesięcy po raz kolejny jestem w ciąży. Jak się okazało tym razem będą bliźniaki.... Bardzo się ucieszyliśmy z Leonem, ponieważ bardzo chcieliśmy mieć drugie dziecko, a tym razem będzie aż dwójka. Będzie jeszcze trudniej, ale zawsze mogę liczyć na rodziców i co najważniejsze na Leona. Nie wyjeżdża on już tak często, a jak już to ja i Maria staramy się jak najczęściej mu towarzyszyć. Po tym jak zgłosiłam sprawę z Alexem na policję zniknął... Od tamtego dnia nie widziałam go ani razu... Może to i lepiej nie chcę go już widzieć, przeklinam dzień, w którym go poznałam... Wkońcu mam życie o którym zawsze marzyłam...!


                                                        Violetta

3 komentarze: