sobota, 27 sierpnia 2016

Przyszła pora na wyjaśnienia....

Tak kochani ponownie zniknęłam na jakiś czas... Czy wrócę? Nie wiem... Idę teraz do szkoły średniej i chyba najwyższy czas skupić się na nauce.... Ale skoro wracam na yotube to może i na bloga?
Zastanawiam się nad tym... 
Ale na razie chciałabym was zaprosić na mój kanał na youtube! Mam nadzieję, że filmy wam się spodobają, bo postaram się je dość często dodawać... Mam nadzieję, że dacie łapkę w górę, zasubskrybujecie mój kanał... Komentarze też mile widziane! <3 A my widzimy się mam nadzieję już niedługo na blogu! <3


3 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że będziesz kontynuowała historie :)
    Powodzenia w nowej szkole!
    A na kanał chętnie zajrzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że wrócisz <33
    Na kanał potem zajrzę ♡♡
    Alexi

    OdpowiedzUsuń
  3. Teże mam nadzieję, że wrócisz.
    Pozdrawiam, Asia Blanco.

    OdpowiedzUsuń