poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Q&A- Odpowiedzi !


Cześć kochani!! Dzisiaj dla odmiany zamiast rozdziału mam dla was odpowiedzi do Q&A. Zapraszam do rozwinięcia!



Pytania od Maddy:

1. Jak długo prowadzisz już bloga?
Odp.: Bloga mam już bardzo długo. Będzie ponad 2 lata :)
2. Masz rodzeństwo?
Odp.: Tak, mam dwóch braci.
3. Ile czasu zajmuje Ci napisanie jednego rozdziału?
Odp.: To zależy, ja piszę rozdziały zwykle przodu. W jeden dzień piszę kilka rozdziałów i potem udostępniam je co kilka dni. Zależy od mojej ilości wolnego czasu.
4. Ulubiony kolor?
Odp.: Mój ulubiony kolor to niebieski.
5. Masz jakiego zwierzaka?
Odp.: Tak, mam psa :)
6. Ulubiony serial?
Odp.: Mam kilka ulubionych seriali.
Polskie: Na dobre i na złe, Na sygnale.
Zagraniczne: Włoska Narzeczona, Moja Nadzieja, Violetta, Kotka i chyba tyle.
7. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Odp.: Moja decyzja o pisaniu bloga  a zwłaszcza z opowiadaniami była spontaniczna. Tak jakoś nagle założyłam bloga. Dokładnie już nie pamiętam jak to było, bo było to ponad 2 lata temu.
8. Góry czy morze?
Odp.: Żyję w górach, więc góry.
9. W jakim województwie mieszkasz?
Odp.: Mieszkam w województwie śląskim.
10. Ulubiona pora roku.
Odp.: Moja ulubiona pora roku to lato :)

Dziękuję za pytania ! <3



Pytania od anonima:

1 Kiedy zapytaj bohatera???
Odp.: Czekam na jakieś nowe i aktualne pytania, ponieważ te, które są nie są już raczej aktualne :) Pytajcie :* 
 2 Co myślisz o filmie,,Tini nowe życie Violetty,,? 
Odp.: Film zapowiada się ciekawie, już nie mogę się doczekać. Na pewno obejrzę jak pojawi się w internecie, bo w mojej okolicy chyba nie będzie go w kinie a szkoda :(
3 Byłaś na koncercie Violetty w Łodzi ??? 
Odp.: Niestety nie byłam, bo mam daleko do Łodzi.
4 Ulubiona postać z serialu? 
Odp.: Nie mam ulubionej postaci, lubię wszystkich. 
5 Podoba Ci się nowy serial ,,Soy Luna,,? 
Odp.: Nie oglądałam jeszcze ani jednego odcinka i szczerze to nie wiem czy obejrzę po polsku. Jeszcze się zastanawiam :)
6 Który sezon podobał Ci się najbardziej? 
Odp.: Wszystkie sezony mi się podobały, ale najbardziej chyba 3, a zwłaszcza ostatnie odcinki <3
7 Ulubiony film??? 
Odp.: Nie mam ulubionego filmu, oglądam wszystko co się da :)
8 Ulubiony youtuber?? 
Odp.: Jak chodzi o youtuberów to lubię Yoczooka, iHanio, Patryka ( po prostu Patryk), Stuu, Rembol, Sylwia Lipka 
9 Ulubiony aktor??? 
Odp.: Nie mam jednego ulubionego, ale najbardziej lubię Jorge Blanco. 
10 Jak Ci poszły egzaminy???
Odp.: Polski: Super
Historia i WOS: dobrze
Matematyka: Źle
Przyrodnicze: Źle/ Średnio
Język angielski podstawowy: Dobrze
Język angielski rozszerzony: Tak średnio

Dziękuję za pytania! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz