wtorek, 12 stycznia 2016

Post organizacyjny!


Witajcie kochani po tak bardzo długiej przerwie. Kiedy ja tutaj ostatni raz byłam? Nie mam pojęcia chyba jakoś w lipcu 2015 roku. Najwyższa pora aby wyjaśnić parę spraw i podjąć decyzję dotyczącą mojego blogu, mojego opowiadania, które stanęło w miejscu kilka miesięcy temu. Zapraszam was bardzo serdecznie do rozwinięcia i tam dowiecie się wszystkiego.




To właśnie ten czas, aby zastanowić się i podjąć decyzję co dalej z blogiem? Ma on szansę na rozwój i powrót? Szczerze sama nie umiem odpowiedzieć na te pytania. Chciałabym wrócić do pisania historyjki o Leonettcie, ale nie wiem czy ma to sens. Został tutaj jeszcze ktoś, kto byłby chętny aby to czytać? Mam nadzieję, że tak, ponieważ chcę powrócić na bloga! Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną!


Zapewne zastanawiacie się co z opowiadaniem. Dokończę to czy zacznę coś całkiem nowego. A więc kochani chciałabym dokończyć to opowiadania, ale nie wiem ile jeszcze uda mi się to pociągnąć, ponieważ chciałabym pisać dla was dłuższe rozdziały niż były do tej pory i chciałabym, aby pojawiały się one dużo częściej niż było to te kilka miesięcy temu.
Po zakończeniu tego opowiadania dam wam post,w którym wybierzecie jakie opowiadanie ma być następne. Mam już jeden pomysł z fikcją, ale na to musicie jeszcze trochę poczekać.

Jednak abym wróciła do pisania, musicie pokazać w komentarzach, że jest sens. Chcę abyście napisali czy chcecie abym wróciła na bloga czy też nie? Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze :*

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wracam, wracam :) teraz już na serio :)
      Dzisiaj biorę się za czytanie poprzednich rozdziałów żeby wszystko sobie przypomnieć i za nowy post :)

      Usuń
    2. Wracam, wracam :) teraz już na serio :)
      Dzisiaj biorę się za czytanie poprzednich rozdziałów żeby wszystko sobie przypomnieć i za nowy post :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś ! Mam nadzieje, że zostaniesz na dużej. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń