niedziela, 22 marca 2015

LBA!


Heey! Zostałam nominowana do LBA! Zapraszam do rozwinięcia!

Za nominację dziękuję blogowi:
http://nasza-droga-leonetta.blogspot.com/

A oto moje odpowiedzi:
1.Przewodni cytat
Odp.: " Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą..."
2.Masz drugie imię?Jak tak to jakie?
Odp.: Tak, Ania
3.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Odp. Mój ulubiony kolor to niebieski
4.Masz jakieś zwierzątko?Jak tak to jakie?
Odp.: Tak,psa
5.Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
Odp.: Trochę tych miast jeste, więc wymienię kilka: Warszawa, Buenos Aires, Rzym, Barcelona, Paryż
6.W jakim województwie mieszkasz?
Odp.: W województwie śląskim
7.Czytałaś kiedyś mój blog?
Odp.: Nie
8.Twoja ulubiona piosenka.
Odp.: Nie mam ulubionej piosenki
9.Wymarzone wakacje.
Odp.: Spędzone z przyjaciółkami za granicą
10.Skąd czerpiesz pomysły?
Odp.: Same mi do głowy przychodzą.
11.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Odp.: Tak :)

I to tyle. Ja nie nominuję nikogo, bo żadnych blogów niestety nie czytam :) 
Buziaki!!<3

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!
    Więcej szczegółów na http://leonetta-nicnasnierozdzieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń