piątek, 14 listopada 2014

Pora na zmiany!!



Jak wiecie w życiu każdej osoby potrzebne są zmiany, w moim także. Nie tylko postanowiłam zmienić swoje życie ale i tego bloga. Więcej dowiecie się klikając,, Czytaj dalej"!



Postanowiłam zmienić bloga;) Nie chodzi tu o zmianę treści ale ogólnie:) Postanowiłam zadbać trochę nad wyglądem. Pomogła mi w tym Ola Comello. To ona zrobiła mi tak śliczny wygląd i dziękuję! Kochana jesteś<3 

Druga sprawa to dodawanie rozdziałów i one shotów! Postaram się dodawać je jak najczęściej. Musicie mnie zrozumieć, jestem w 2 gimnazjum i nauki trochę jest:) Ale postaram się dodawać rozdziały częściej niż to było do tej pory:D

Ostatnia sprawa to komentarze... No właśnie... Coś co u mnie na blogu chyba nie obowiązuje:( Baardzo was proszę KOMENTUJCIE! Komentując motywujecie mnie:) Nie wymagam 30-40 komentarzy tylko aby było chociaż 5 pod każdym wpisem:) Bardzo mi zależy!<3






3 komentarze:

  1. Kasiu, zaprosiłaś więc jestem :D
    Odhaczę całego bloga dopiero za tydzień, przepraszam.
    Egzaminy gimnazjalne... :(
    Wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo :) Wzajemnie- ty też jesteś kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mi też pomóc w szablonie itp. Proszę.

      Usuń