poniedziałek, 30 czerwca 2014

Rozdział 5!!!- Chcę znać prawdę!

Todo puede ser perdonado ...- Wszystko można wybaczyć!

*Carola, 3 godziny później:
Właśnie idę pomóc Vilu przygotować się na koncert. Przed budynkiem z ukrycia zauważyłam jak kłóci się z Leonem.
-Leon ale ja ci tego nie powiem!- krzyknęłaVilu
-Chcę znać prawdę!-krzyknął Leon
-Nie powiem ci tego! Nie potrafię!Nie umiem! Nie wiem jak! Przepraszam!!- krzyknęła i weszła do środka.
Ja natomiast podeszłam do Leona.
-A wy co znowu się kłócicie?-spytałam.
-Ja po prostu chcę znać prawdę.- powiedział
-Leon nie naciskaj na nią. W końcu sama ci powie.- powiedziałam.
-Jeśli nie będę naciskał to się nigdy nie dowiem.- powiedział i odszedł, a ja weszłam do środka.*
*Vilu:
Właśnie się przebrałam. Występuję z kilkoma piosenkami. Gdy patrzyłam na publikę to była jakaś masakra. Tyle dzieci, muszę się skupić. A oto mój koncert:



 

 


 


 

*
*Leon:
Byliśmy na koncercie Violi. Jak zwykle była świetna jednak nadal nie mogę przestać myśleć o tym z kim mnie zdradziła. Ja muszę poznać prawdę. Inaczej nie wiem co zrobię. Chcę znać prawdę, przecież nie proszę o dużo. Ale ani Carola ani Vilu nie chcą mi powiedzieć. Ja muszę to jakoś od nich wyciągnąć.*



I jak podoba się? I tak prezentuje się rozdział 5<3 ♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz