niedziela, 22 czerwca 2014

Rozdział 3!- Nie rozumiem.

Todo puede ser perdonado ...- Wszystko można wybaczyć!

*Leon:
Wziąłem tą kopertę co wrzuciła Viola do skrzynki. Nie wiem dlaczego uciekła. Nie rozumiem. Trochę boję się tego czytać, ale muszę się dowiedzieć co tam jest napisane. Wziąłem się na odwagę i zacząłem czytać:

Drogi Leonie!

Na początku tego listu, chciałabym Ci napisać, że Cię przepraszam. BARDZO MOCNO PRZEPRASZAM! Nie jestem w stanie powiedzieć Ci tego w twarz dlatego piszę ci ten list... Pamiętaj też, że Cię BARDZO MOCNO KOCHAM! Chciałabym ci coś wyznać. Mianowicie to dlaczego uciekłam... Zdradziłam Cię... Wiem co teraz myślisz, że jestem dziw** itd. PRZEPRASZAM CIĘ! Byłam wtedy pijana, nie wiedziałam co robię... Przepraszam. Wiem, że nigdy mi tego nie wybaczysz i nigdy już nie będziemy razem. Przepraszam Cię za wszystko. KOCHAM CIĘ!!!!



Twoja Viola<3♥


Gdy to przeczytałem nie mogłem w to uwierzyć. Wyjechała bo mnie zdra...zdradziła. To, że była pijana nie usprawiedliwia jej bo i tak to zrobiła. Nie napisała tylko z kim mnie zdradziła a muszę się tego dowiedzieć. Pogadam z Fran, Carolą i resztą może oni wiedzą coś więcej... Mimo iż ją kocham, nie wiem czy jej to wybaczę.*
*Vilu:
Właśnie byłam na sesji zdjęciowej do magazynu, wybraliśmy kilka najlepszych zdjęć, które pojawią się w magazynie, a oto one:









*


I jak??! Podoba się next? Taki krótki:D

Komentujcie!!!!<3
Pamiętajcie, każdy komek zachęca do dalszego pisania!!<3

1 komentarz:

  1. Super rozdział czekam na kolejny pozdrawiam i życzę dużo weny. :D
    *Viola* <3

    OdpowiedzUsuń