piątek, 11 kwietnia 2014

Prolog!!!

Todo puede ser perdonado ...- Wszystko można wybaczyć!

*Violetta:
Cześć, jestem Violetta. Właśnie mamy próbę na koncerty w Buenos Aires. Jutro tam wylatuję i zostaję ponieważ tam są ostatnie koncerty. Zbyt dużo się nacierpiałam. Pora wyjawić prawdę wszystkim dlaczego uciekłam. A tak naprawdę dlaczego? Zdradziłam Leona...Tak zdradziłam Leona. Było to ponad rok temu. Zdradziłam go z Diego, byłam  pijana i sama zbyt dużo nie pamiętam. Postanowiłam wyjechać, uciec. Byle żeby być jak najdalej. A oto zdjęcia z prób:



*
*Carola:
Wlaśnie jesteśmy na zajęciach. Pablo powiedział już wszystkim, że Violetta wraca do Buenos Aires, ale na razie wie tylko o tym, że z powodu koncertu. Widać było że Leona bardzo ucieszyła ta informacja. Violetta zadzwoniła do mnie 2 godziny temu i powiedziała, że zostaje w Buenos Aires już na zawsze. Powiedziała, że tutaj ma już rolę w filmie ,,Frozen". Ucieszyłam się z tego powody. Film jest animowany ale Viola zaśpiewa  w nim i będzie do niego teledysk. Na jej życzenie nikomu nie powiedziałam o tym, że zostaje na stałe. Teraz zadaniem naszej paczki jest rozdzielić Leona i Larę, a połączyć Leona i Violettę.*



Taki tam prolog:D Proszę  o komki:D Fajny czy nudny??:D:D


Buziaczki<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz